Južnokorejski TV reality – mačke lutalice
Navikli smo na brojne reality showove, od Big Brothera pa sve do otkrivanja kulinarskih umijeća prosječnih gledatelja. Međutim, ono što još definitivno nismo čuli jest da negdje postoji nekakav reality show s mačkama lutalicama! Sve do sada! Do priče iz Južne Koreje!
Dakle, radi se o sljedećem – Koreanci obožavaju gledati mačke lutalice dok jedu. Postoji nekoliko kamera koje prate mačke lutalice na više lokacija, odnosno prate ih za vrijeme hranjenja. Sve se objavljuje preko interneta, a dok one jedu, mogu se donirati novci za njihovu hranu i liječenje. Osim ovoga, gledatelji mogu slati i direktne poruke s upitima o mačkama.
Budući je u Južnoj Koreji velik broj samačkih obitelji, mnogi kažu, najviše nego u bilo kojoj drugoj državi na svijetu, čini se kako je ovakav način razbibrige nešto što ove ljude neizmjerno privlači. Neki od obožavatelja ovakvog reality showa kažu kako su prestali gledati sapunice, čitati vijesti na internetu ili igrati igrice na mobitelu kako bi mogli pratiti što se to događa u svijetu mačaka lutalica.
Jedna žena kaže kako je gledanje mačaka neizmjerno smiruje. Na poslu je pod stalnim stresom i sve što želi jest pušiti cigarete. Međutim, kada gleda mačke, sve nestaje i veoma je smirena.
Iako su mačke već godinama prave vladarice interneta, ovo je prvi puta da se pojavio pravi reality show s mačkama lutalicama. Inače, u Južnoj Koreji je dugo vladalo poprilično negativno mišljenje o mačkama lutalicama, tradicionalno ih se smatra kradljivicama, ali ovaj show, čini se, malo pomalo popravlja mišljenje javnosti o njima.
Show je nazvan Cats Meok Bang, što je mješavina korejskih riječi za broadcasting i za objedovanje. Začetnik cijele ideje je jedan muškarac koji je do svega došao sasvim slučajno. Naime, jednom je posjetio majku u planinskom dijelu zemlje te je bilo veoma hladno. Vidio je mačku lutalicu i ostavio joj ribu. Ona ju je pojela i došla i drugi dan po još. No, uz tu mačku bilo ih je još. Muškarac ih je nastavio hraniti te postavio kameru s kojom ih je snimao dok jedu. Započeo je s livestream kanalom, kaže da ga je postavio za sebe i suprugu, kako bi mogli gledati što se događa nakon što ostave hranu, ali pokazalo se da ima još zainteresiranih gledatelja.
U četiri mjeseca oko 110,000 ljudi pogledalo je reality show, a još dodatnih 10,000 zabilježilo je za kasnije gledanje. Začetnik ideje počeo je redovito mijenjati posude za hranu i vodu te stavljati razne dekoracije kako bi snimke izgledale još primamljivije za gledatelje. Također, pušta im i umirujuću glazbu te za njih lovi ribu.